سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه مرد با ایمان برادر خود را خشمگین ساخت ، میان خود و او جدائى انداخت . [ گویند : حشمه و أحشمه ، چون او را بخشم آورد . و گفته‏اند شرمگین شدن و خشم آوردن را براى او خواست . و آن گاه جدائى اوست ] . [ و اکنون هنگام آن است که گزیده‏هاى سخن امیر مؤمنان علیه السّلام را پایان دهیم ، حالى که خداى سبحان را بر این منّت که نهاد و توفیقى که به ما داد سپاس مى‏گوییم . که آنچه پراکنده بود فراهم کردیم و آنچه دور مى‏نمود نزدیک آوردیم . و چنانکه در آغاز بر عهده نهادیم بر آنیم که برگهاى سفید در پایان هر باب بنهیم تا آنچه از دست شده و به دست آریم در آن برگها بگذاریم . و بود که سخنى پوشیده آشکار شود و از آن پس که دور مینمود به دست آید . و توفیق ما جز با خدا نیست . بر او توکل کردیم و او ما را بسنده و نیکوکار گزار است . و این در رجب سال چهار صد از هجرت است و درود بر سید ما محمد خاتم پیمبران و هدایت کننده به بهترین راه و بر آل پاک و یاران او باد که ستارگان یقین‏اند . ] [نهج البلاغه]
هفته سی و چهارم لیگ برتر/
استقلال قهرمان هشتمین دوره لیگ برتر شد
تیم استقلال تهران با برتری مقابل پیام مشهد از شکست ذوب آهن اصفهان مقابل فولاد خوزستان نهایت بهره را برد و برای دومین بار عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته سی و چهارم و پایانی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با یک گل از سد پیام مشهد گذشت تا از شکست ذوب آهن مقابل فولاد خوزستان نهایت بهره را برده و بر سکوی قهرمانی هشتمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تکیه زند.

تک گل پیروزی بخش تیم فوتبال استقلال تهران را فابیو جان واریو در دقیقه 41 به ثمر رساند تا آبی پوشان با 66 امتیاز و تفاضل گل 36+ بر سکوی قهرمانی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور بایستد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم ذوب آهن در ورزشگاه تختی اهواز با نتیجه 4 بریک مقابل فولاد خوزستان تن به شکست داد. برای فولادخوزستان در این بازی نادر احمدی (6)، احمد آل نعمه (76)، محمد قاضی (79) و سجاد فیض الهی (2 + 90) گلزنی کردند و تک گل ذوب آهن توسط مصطفی صالحی نژاد در دقیقه 72  به ثمر رسید.



کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط فریدسلحشور 88/2/6:: 7:30 عصر     |     () نظر