سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنچه از مالت رفت و تو را پند آموخت ، از دستت نشد و نسوخت . [نهج البلاغه]
پس از سقوط به لیگ یک؛
سهام تیم برق شیراز به فروش گذاشته شد!

سرویس: ورزشی - فوتبال
1388/02/05
04-25-2009
16:18:51
8802-03189: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران - شیراز
سرویس: ورزشی - فوتبال

سهام مؤسسه فرهنگی ورزشی برق شیراز به فروش گذاشته شد.

به گزارش ایسنا از شیراز، محمدرضا مشفقیان، رئیس مجمع مؤسسه فرهنگی، ورزشی برق شیراز با صدور اطلاعیه ای از فروش سهام این باشگاه خبر داد.

در متن این اطلاعیه آمده است: باشگاه برق شیراز با بیش از 60 سال سابقه در خدمت به ورزش استان فارس در جهت پیشبرد اهداف خود مبتنی بر سرمایه گذاری در ورزش و به ویژه فوتبال و در راستای سیاست های کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و با امعان نظر به راه اندازی بخش اقتصادی باشگاه و همچنین استفاده از خرد جمعی اهالی ورزش استان، در نظر دارد اقدام به واگذاری بخشی از سهام خود کند.

در ادامه این اطلاعیه از علاقمندان به باشگاه برق دعوت شده است ضمن مطالعه شرایط فروش سهام و در صورت تمایل مدارک مورد نیاز را حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه نهم اردیبهشت ماه به دفتر هیأت مدیره، شرکت برق منطقه ای فارس ارسال کنند.

در اطلاعیه رئیس مجمع مؤسسه فرهنگی ورزشی برق شیراز قیمت هر سهم ممتاز 100 هزار ریال و حداقل خرید سهام به میزان 100 سهم اعلام شده است که سهامداران با توجه به میزان سهم خود می توانند صاحب حق رأی در جلسات مجمع باشند.

بر اساس این اطلاعیه، هزینه های باشگاه از طریق فعالیت های اقتصادی و همچنین از محل بند ب ماده 117 قانون برنامه توسعه چهارم تأمین خواهد شد و طی یک برنامه چهارساله و در صورت سود ده شدن باشگاه سود سهام تقسیم خواهد شد.

شرکت برق منطقه ای فارس کلیه امکانات و تجهیزات موجود در محل مؤسسه را به صورت اجاره در اختیار باشگاه خواهد گذاشت.

انتهای پیام


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط فریدسلحشور 88/2/5:: 8:32 عصر     |     () نظر

تولد ورزشی به نام بسکتبالتاریخچه تکواندوتکواندوایمنی شنا در دریاسابقه تاریخی بسکتبالتاریخچه بسکتبالبهداشت شنا کردنایمنی و بهداشت شناگرانفواید ورزش شنا

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط فریدسلحشور 88/2/4:: 4:48 عصر     |     () نظر